Regulamin sklepu

Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać praw konsumentów przysługujących im na mocy ustawy o prawach konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień Regulaminu z przepisami prawa, pierwszeństwo mają przepisy i należy je stosować

§ 1 DEFINICJE

Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Sprzedawca – Apontamentos Ancestrais Unipessoal Lda. z siedzibą w Portugalii pod adresem Largo Comandante Joao Pedro Caetano 10, 2705-025 Colares, NIF: 516456725.

Klient osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonująca za pośrednictwem Sklepu zakupu Produktów lub zamówienia Usług.

Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.

Przedsiębiorca mający prawo konsumenta – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą zawierającą umowę ze sprzedawcą bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.  

Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.masteryourlife.pl

Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i  zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży  produktów lub usług ze Sprzedawcą.

Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów lub Usług do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty lub Usługi do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości Produktów lub Usług.

Produkt –  dostępny w sklepie towar w rozumieniu  ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta będący przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą, a także produkt cyfrowy zgodny z definicją zawartą w Regulaminie.

Produkt Cyfrowy dostępny w sklepie towar z elementami cyfrowymi w rozumieniu ustawy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta będący przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

Usługi –  usługi, w tym usługi cyfrowe oferowane za pośrednictwem Sklepu przez Sprzedawcę, w szczególności: sesje online, warsztaty, treningi, konsultacje oraz pobyty stacjonarne.

Usługa Cyfrowa – wszelkie usługi cyfrowe w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, które są oferowane za pośrednictwem Sklepu przez Sprzedawcę, w tym: e-booki, videonagrania, audiobooki, kursy online itp.

Umowa – umowa dotycząca kupna Produktów lub Usług, zawarta na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, wskutek  złożenia Zamówienia, potwierdzenia jego przyjęcia przez Sprzedawcę oraz zapłaty należnej ceny. Do zawarcia Umowy dochodzi z chwilą zaksięgowania zapłaty ceny na rachunku bankowym Sprzedawcy.

Newsletter – elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.

Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający utworzenie Konta.

Administrator danych osobowych – Apontamentos Ancestrais Unipessoal Lda. z siedzibą w Portugalii pod adresem Largo Comandante Joao Pedro Caetano 10, 2705-025 Colares, NIF: 516456725. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Sklepu. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Sprzedawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.

§  2  KONTAKT

  1. Adres: Largo Comandante Joao Pedro Caetano 10, 2705-042 Colares, Portugal
  2. E-mail: info@masteryourlife.pl

§  3  WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania dostępnych Produktów i Usług Sklepu oraz składania zamówień na Produkty lub Usługi, niezbędne są:
    • dostęp do Internetu;
    • posiadanie przeglądarki internetowej (preferowane przeglądarki to Mozilla firefox, Google Chrome oraz Safari);
    • w przypadku usług: sesja terapii, sesja premium, sesja z enneagramu, konsultacji, wymaga się zainstalowania programu Skype;
    • Adobe Reader
    • aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);
    • numer telefonu.
  2. W sytuacji gdy Klient nie ma możliwości uruchomienia linku lub pliku obejmującego zakupiony Produkt lub Usługę, powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą na jego adres email lub pod nr telefonu.
  3. Klient nie może przekazywać treści o charakterze bezprawnym.
  4. Z momentem złożenia Zamówienia Klient oświadcza, że przyjmuje do wiadomości i w pełni akceptuje warunki  Regulaminu oraz nakłada na siebie obowiązek jego przestrzegania.Jeżeli Klient nie zgadza się z postanowieniami Regulaminu, to nie może składać Zamówień ani dokonywać zakupu Produktów ani Usług Sprzedawcy.
  5. Klienci mogą korzystać z Produktów oraz Usług tylko działając zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Sprzedawca może odmówić zakupu Usług oraz Produktów oraz zlikwidować Zamówienie w przypadku złamania prawa lub postanowień niniejszego Regulaminu przez Klienta

§ 4 INFORMACJE OGÓLNE

  1. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, warunki zakupu Produktów oraz  Usług dostępnych za pośrednictwem Sklepu.
  2. Sprzedawcą Produktów, świadczeniodawcą Usług, właścicielem i administratorem Sklepu jest Sprzedawca.
  3. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu i udostępniany jest nieodpłatnie także przed zawarciem Umowy. Na żądanie Klienta Regulamin udostępniony może też być w taki sposób, który umożliwia jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient (na przykład za pomocą wiadomości email).
  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub problemami technicznymi leżącymi po stronie Klienta.
  5. Przeglądanie  dostępnych Produktów i Usług Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Kupno Produktów przez Klienta lub Usług wymaga podania niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.
  6. Ceny podane w Sklepie są podane w walucie euro i jest doliczony do nich podatek VAT w odpowiednich dla Produktu lub Usłudze stawkach.
  7. W przypadku Produktów na ostateczną kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz ewentualne koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi kurierskie), o której Klient jest informowany na stronie Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową.
  8. W przypadku świadczenia Usług cena ostateczna podana jest przy każdej Usłudze w zakładce “Oferta”.
  9. Wpłata zadatku na świadczenie Usługi, jest równoznaczna z rezerwacją miejsca w danym wydarzeniu, w podanym terminie oraz godzinie i nie jest on pełną opłatą za udział w rezerwowanym wydarzeniu.
  10. Zadatek nie podlega zwrotom oraz wymianom w przypadku Przedsiębiorcy.
  11. Zadatek podlega zwrotowi gdy Konsument lub Przedsiębiorca mający prawo konsumenta w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpi od umowy zawartej na odległość. Po upływie w/w terminu zadatek nie podlega zwrotowi.
  12. Sprzedawca zapewnia możliwość - w przypadku odstąpienia od umowy albo rozwiązania za porozumieniem stron - zaliczenia zadatku na poczet innej umowy (Produkt, Usługa).
  13. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Produktów oraz Usług bez wad.
  14. Sprzedawca odpowiada za wady Produktów oraz Usług przy uwzględnieniu przepisów obowiązującego prawa.

§ 5 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. W przypadku Produktu wejść w zakładkę “Sklep” i wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie wybrać ilość produktów i kliknąć przycisk „Do koszyka” lub ,,Zamów” oraz postępować zgodnie z dalszymi krokami.
  2. W przypadku Usług wejść w zakładkę ,,Oferta’’, kliknąć odpowiednią zakładkę usług odpowiadającej przedmiotowi zobowiązania,  kliknąć przycisk ,,Zapisz”, a następnie wybrać ilość zapisanych osób oraz kliknąć przycisk „Do koszyka” lub ,,Zamów” i postępować zgodnie z dalszymi krokami.
  3. Następnie wybrać podmiot składania zamówienia "Osoba prywatna” lub “Firma". W przypadku wybrania opcji złożenia zamówienia jako “Osoba prywatna” oraz nie wpisaniu przy składaniu zamówienia numeru podatkowego w odpowiedniej rubryce, nie będą wystawiane faktury VAT dla firm. W przypadku potrzeby wystawienia faktury prosimy o złożenie zamówienia jako “Firma” oraz wpisanie numeru podatkowego we wskazanej rubryce.
  4. Wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy.
  5. Kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”.
  6. Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.
  7. Otrzymanie każdego Zamówienia potwierdzane jest przez Sprzedawcę za pomocą wiadomości email przesyłanej na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta.
  8. Dniem zapłaty ceny tytułem zakupu Produktu lub Usługi jest dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy pełną kwotą ceny tytułem zakupu danego Produktu lub Usługi.
  9. Po zapłaceniu i zaksięgowaniu na rachunku bankowym Sprzedawcy ceny tytułem zakupu wybranego przez  Klienta  Produktu lub Usługi dochodzi do zawarcia Umowy ze Sprzedawcą, na potwierdzenie czego Klient otrzymuje od Sprzedawcy wiadomość email przesłaną na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, która dodatkowo zawiera:some text
  10. w przypadku zakupu Produktów Cyfrowych – link z dostępem do wybranego Produktu, przy czym Produkty Cyfrowe udostępniane są w ciągu 48 h od zaksięgowania ceny na rachunku bankowym Sprzedawcy;
  11. w przypadku zakupu Usługi cyfrowej – potwierdzenie zapewnienia udziału  oraz link do Usługi cyfrowej ze wskazaniem sposobu i terminu logowania, przy czym link do wydarzenia przesyłany jest najpóźniej 24 h przed rozpoczęciem Usługi;
  12. w przypadku zakupu Usługi świadczonej w formie spotkania – potwierdzenie zapewnienia miejsca w takim wydarzeniu oraz adres, miejsce i termin tego wydarzenia.
  13. Kupujący może dokonać płatności za zakupione Produkty i Usługi w następujący sposób:
  • Revolut;
  • Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.

§ 6 OFEROWANE METODY DOSTAWY

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
    • przesyłka kurierska;
    • przesyłka na wybrany paczkomat.
  2. Wysyłka Produktu  następuje w ciągu do trzech dni roboczych od dnia zaksięgowania płatności za  na rachunku bankowym Sprzedawcy.
  3. Jeżeli Produkt  jest dostarczany przez kuriera, Klient powinien sprawdzić produkt w JEGO obecności. Jeśli opakowanie Produktu zostało uszkodzone podczas dostawy, Klient powinien spisać protokół uszkodzenia, wykonać dokumentację zdjęciową i skontaktować się ze Sprzedawcą w dniu dostawy, bezpośrednio po niej.
  4. W przypadku zakupu Produktów Cyfrowych – przesłanie na wskazany w zamówieniu adres e-mail Klienta link dostępu do zakupionego Produktu.
  5. W przypadku zakupu Usługi cyfrowej następuje jej udostępnienie drogą teletransmisji poprzez łącze internetowe, tj. wysłanie linku dostępu do wydarzenia na wskazany w zamówieniu adres e-mail.

§ 7 WYKONANIE UMOWY

  1. W przypadku wyboru przez Klienta: płatności za pomocą Revolut albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania natychmiastowej płatności zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie Zamówienie zostanie anulowane.
  2. Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski, pozostałych krajów Unii Europejskiej oraz innych krajów europejskich uwzględnionych w opcjach dostawy.
  3. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi kurierskie) są wskazywane Klientowi na stronie Sklepu w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową
  4. W przypadku złożenia zamówień dotyczących  Usług możliwych do zakupu poprzez Sklep zawartych w zakładce  ,,Zapisz się” nie ma możliwości zmiany terminu ich realizacji oraz formy ich zrealizowania innej niż w podanej przy wybranym zamówieniu. Zadatek wpłacony na poczet wybranej Usługi podlega zwrotowi tylko w wypadkach opisanych w Regulaminie.
  5. W przypadku poinformowania z wyprzedzeniem o braku możliwości odbycia Usługi online w wybranym i zakupionym uprzednio terminie, istnieje możliwość jednorazowego przełożenia spotkania w terminie dogodnym dla Klienta oraz Sprzedawcy.
  6. W przypadku opłacenia zadatku (będący jednocześnie rezerwacją usługi z określoną datą i godziną) Klient zobowiązany jest do opłacenia pozostałej części kwoty będącą pełną opłatą za zakupioną Usługę do dwóch dni przed planowaną godziną spotkania.
  7. Przy wyborze Produktów oraz  Usług podane są ceny łączne oraz jednostkowe wraz z podatkami. W przypadku Usług, cena może być ustalona według stawek godzinowych.
  8. Przy każdym Produkcie oraz Produkcie cyfrowym jest zamieszczona informacja o producencie, ostrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa oraz instrukcja użytkowania.

§ 8 PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument oraz Przedsiębiorca mający prawa konsumenta może w terminie  14  dni kalendarzowych odstąpić od Umowy zakupu Produktów lub Usług bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi, Przedsiębiorcy mającego prawa konsumenta lub wskazanej przez niego osobie, innej niż przewoźnik, a w przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, jego partii lub części. Gdy polega na regularnym dostarczaniu Produktu przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów. Dla pozostałych umów - od dnia zawarcia Umowy.  
  3. Konsument oraz Przedsiębiorca mający prawa konsumenta może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy pisemne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę mającego prawa konsumenta  oświadczenia przed upływem tego terminu.
  4. Oświadczenie może być wysłane drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia formie skanu na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 2 Regulaminu.
  5. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę mającego prawa konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi lub Przedsiębiorcy mającemu prawa konsumenta na podany przez Konsumenta, Przedsiębiorcę mającego prawa konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  6. W przypadku przesłania oświadczenia drogą elektroniczną  poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy odstąpienie od umowy jest skuteczne gdy, przedsiębiorca potwierdzi otrzymania  oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  7. Skutki odstąpienia od Umowy:
    • W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą;
    • W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy mającego prawa konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu Produktu do nadawcy, wszystkie dokonane przez niego płatności, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę mającego prawa konsumenta sposobu dostarczenia  pobieranych przy składaniu Zamówienia, kosztów zwrotu Produktu, jeżeli ze względu na swój charakter Produkt ten nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą oraz innych uzasadnionych kosztów poniesionych przez Sprzedawcę za świadczenia spełnione do momentu odstąpienia od umowy.
  8. Zwrotu płatności,  w tym zadatku, w walucie euro Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub przez Przedsiębiorcę mającego prawa konsumenta użyte w pierwotnej transakcji.
  9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności jeżeli Produkt został uszkodzony z winy Konsumenta lub Przedsiębiorcy mającego prawa konsumenta.
  10. Konsument lub Przedsiębiorca mający prawa konsumenta powinien odesłać Produkt na adres podany w korespondencji dotyczącej odstąpienia od umowy.
  11. Konsument albo Przedsiębiorca mający prawo konsumenta odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  12. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi albo Przedsiębiorcy mającemu prawo konsumenta w odniesieniu do Umowy:
  • o świadczenie usług oraz konsultacji online w terminie mniejszym niż 30 dni poprzedzających rozpoczęcie wydarzenia, z wyjątkiem gdy nie minął czternastodniowy termin na odstąpienie od umowy;
  • o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym.

§  9 REKLAMACJA I GWARANCJA

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkty i Usługi wolne od wad.
  2. Wszelkie informacje o zakłóceniach w funkcjonowaniu Sklepu, uwagi i propozycje jego dotyczące, skargi i reklamacje należy kierować drogą elektroniczną na adres mailowy Sprzedawcy.
  3. W przypadku, gdy zakupiony Produkt okaże się wadliwy, w szczególności, gdy Produkt Cyfrowy nie uruchamia się, jest niepełny lub niezgodny z opisem zamieszczonym na stronie Sklepu, Klient może wystąpić do Sprzedawcy z reklamacją, zawiadamiając go niezwłocznie poprzez wysłanie wiadomości na adres email Sprzedawcy.
  4. Umową Sprzedaży objęte są NOWE Produkty oraz Usługi.
  5. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu lub Usługi Konsument lub Przedsiębiorca mający prawo konsumenta ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy ustawy Prawo Konsumenta. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
  6. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adres: info@masteryourlife.pl
  7. Wymaga się aby w reklamacji zawrzeć w szczególności informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; żądania Konsumenta lub Przedsiębiorcy mającego prawo konsumenta oraz jego danych kontaktowych.
  8. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Konsumenta  lub Przedsiębiorcy mającego prawo konsumenta uznał za uzasadnione.
  9. Produkty  odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany po konsultacji.
  10. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji Sprzedawca udostępni Klientowi Produkt pozbawiony wad lub dokona zwrotu środków pieniężnych wpłaconych tytułem ceny za reklamowany Produkt w formie przelewu na wskazany przez Klienta rachunek bankowy, w okresie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania informacji o pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.
  11. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez Sprzedawcę, Klient zobowiązuje się niezwłocznie usunąć wszystkie posiadane kopie Produktu Cyfrowego, którego reklamacja dotyczy.

§ 10 DANE OSOBOWE

  1. Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych, w tym ich przetwarzania, są określone w klauzulach informacyjnych.
  2. Klauzule informacyjne, Polityka prywatności oraz wykorzystywania plików cookies w Sklepie dostępne są na stronie www. masteryourlife.pl w zakładce RODO

 

§ 11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na Prawach Konsumenta ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów – w szczególności pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
  4. Konsument oraz Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta ma również prawo skorzystać 1111z platformy internetowego rozwiązywania sporów (ODR) zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006.2004 i dyrektywy 2009/22/WE. Poniżej znajduje się link do platformy ODR: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL.  za pośrednictwem której Konsument oraz Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta może złożyć skargę poprzez dostępny tam formularz
  5. Dla Konsumentów oraz Przedsiębiorców mających prawa konsumenta spoza kraju siedziby Sprzedawcy właściwym organem do którego należy składać skargę jest odpowiednie dla ich kraju Europejskie Centrum Konsumenckie.
  6. Dla Konsumentów oraz Przedsiębiorców mających prawa konsumenta z kraju Siedziby Sprzedawcy właściwym podmiotem uprawnionym do pozasądowego rozwiązywania sporów jest podmiot określony przepisami kraju siedziby Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca po uwzględnieniu Reklamacji przekaże informację czy korzysta z polubownych metod rozstrzygania sporu.
  8. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów między Sprzedawcą a Przedsiębiorcą jest sąd Sprzedawcy.
  9. W przypadku sporów między Sprzedawcą a Konsumentami lub Przedsiębiorcami mającymi prawa konsumenta sprzedawca może wytoczyć powództwo  przed sądy państwa członkowskiego, na którego terytorium konsument lub Przedsiębiorca mający prawa konsumenta  ma miejsce zamieszkania

Konsument lub Przedsiębiorca mający prawa konsumenta może wytoczyć powództwo przeciwko Sprzedawcy  w sądzie miejscu siedziby  Sprzedawcy albo miejscu zamieszkania  Konsumenta lub Przedsiębiorcy mającego prawa konsumenta.

KLAUZULA AUTORSKA

Właścicielem treści, zdjęć, materiałów multimedialnych oraz elementów graficznych, wchodzących w skład https://masteryourlife.pl/ jest APONTAMENTOS ANCESTRAIS UNIPESSOAL LDA z siedzibą w LARGO COMANDANTE JOAO PEDRO CAETANO.

Kopiowanie i rozpowszechnianie treści, zdjęć, materiałów multimedialnych oraz elementów graficznych w/w strony internetowej jest zabronione bez pisemnej zgody właściciela.